Attentiv Servicecontracten

U wilt natuurlijk graag goede service. Maar u heeft geen zin om na elk gesprek een nota te krijgen of om rekening te moeten houden met hoeveel uren advies u nu eigenlijk gekregen heeft. Dit snappen wij bij Attentiv-A. Boskma en daarom hebben wij servicecontracten.

Servicecontracten werken als volgt. U kiest wat voor service u van ons wilt hebben en aan de hand daarvan betaalt u geen nota’s meer, maar een maandelijks bedrag. Voor sommige producten zoals een hypotheek zullen we alsnog een nota rekenen. Maar een servicecontract kan hierbij voor u een mooie korting opleveren.

Een servicecontract is er in alle soorten en maten. Een basiscontract voor particulieren begint bij 5,- ‚ā¨ en kan uitgebreid worden met meerdere modules zodat u de service kan aanpassen aan uw behoefte. Heeft u vragen over het servicecontract? Neem dan¬† contact op met ons kantoor via de telefoon, mail of via het contactformulier.
 

 
Wij hebben gekozen voor servicecontracten. Tegen een kleine vergoeding houden wij al onze services in stand en krijgt u als vaste klant allerlei voordelen. Zoals kortingen op nota's, financi√ęle foto's en nazorg bij verzekeringen en/of hypotheken.





 





 
Hulp nodig?
Kom langs of bel tijdens kantooruren naar 0515-
580402 of stuur een e-mail via het onderstaande contactformulier.
 

 

Download Service contrachten PDF
 

Onze Voorwaarden 

  1. Het servicecontract komt tot stand door op het daarvoor bestemde formulier de diensten aan te vinken waar u gebruik van wil maken, uw gegevens in te vullen en dit formulier te ondertekenen.
  2. Alle mogelijke servicecontracten van Attentiv-A. Boskma hebben eerst een verplichte looptijd van 1 jaar. Daarna zijn ze dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand.
  3. Het opzeggen van een Attentiv Servicecontract kan alleen door middel van een ingevuld en ondertekend opzegformulier.
  4.  Bij opzegging of verlaging van het contract wordt er geen geld geretourneerd, De opzegging of verlaging vindt dan plaats aan het begin van de volgende maand. Wij zullen een nieuw contract opstellen dat op dat moment ingaat. Indien het oude contract een jaar gelopen heeft is dit contract is per dag opzegbaar met een opzeg termijn van 1 maand.
  5. Bij uitbreiding van uw contract zult u vanaf het moment dat u uw contract uitgebreid wilt hebben, afhankelijk van wat de uitbreiding van uw contract is, bij moeten betalen. Er zal een nieuw contract opgesteld worden dat op de eerste van de volgende maand  in zal gaan. Dit contract is per dag opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand, indien oude het contract al een jaar gelopen heeft.
  6. Bij het zetten van de handtekening gaat u akkoord met de maandelijkse automatische incasso van de kosten voor deze service.
  7. De service zoals vermeld  in het contract wordt uitgevoerd door de adviseurs van Attentiv-
  8. A. Boskma, Allemansh√Ľs Advies en Administratie of RegioBank Bolsward.
  9. Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW en eventueel assurantiebelasting.
  10. Opzeggingsformulieren worden alleen geaccepteerd als ze volledig zijn ingevuld, er een handtekening onder staat en ze gescand en verstuurd zijn per e-mail of per (aangetekende) post.
  11. U blijft zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van nieuwe telefoonnummers, e-mail adressen en andere contactgegevens. Wanneer wij onze verplichtingen niet kunnen uitvoeren door het ontbreken van de juiste informatie, kunt u ons daar niet verantwoordelijk voor stellen.
  12. Wilt u gebruik maken van diensten buiten uw contract, dan gebeurt dit op basis van tarieven per uur of  een van te voren vastgesteld bedrag.
  13. Mocht het geld van het contract niet worden ontvangen dan krijgt u hiervan een melding. Na deze melding heeft u 14 dagen om dit bedrag alsnog over te maken. Hierover zal terzijnertijd contact met u worden opgenomen.
  14. Wijzigingen op uw polis/pakket zult u zelf door moeten geven. Wij zullen ze vervolgens aanpassen.
  15. Indien u behoefte heeft aan het opschonen van uw polismap, dient u dit zelf aan te geven.
  16. U dient bij het tekenen van dit contract niet onder invloed te zijn van alcohol of andere verdovende middelen. Indien dit wel het geval is dan kan het contract nietig verklaard worden.
  17. Er is maar 1 contract nodig per huishouden.
  18. Tijdens het verloop van uw contract kan er een eventuele  indexering op uw contractkosten plaatsvinden.
  19. De kortingen en diensten die u worden aangeboden beperken zich tot wat staat omschreven in de inhoud van de servicecontracten.
  20. Een adviesgesprek vindt maximaal 1 keer per 2 jaar bij u thuis plaats. Andere adviesgesprekken vinden plaats bij ons op kantoor.
  21. Een servicecontract kan maximaal 14 dagen terug in de tijd worden afgesloten.
  22. Het gratis verzorgen van de belastingaangifte geld over elk jaar waarin volledige geld is betaald voor de module belastingen. Elk jaar waar niet volledig in is betaald word het betaalde geld verrekend met de nota voor de aangifte.
  23. Indien u geen servicecontract  op basis van maandbetaling wenst dan gaat u akkoord met nazorg en service op basis van betaling op nota.
  24. De meest actuele voorwaarden vind u altijd op onze website. Nieuwe voorwaarden vervangen altijd de oude voorwaarden.

 

Contact formulier

maakDeZinAf: Een appel valt niet...

Contact formulier


*

*



* Verplichte velden